Uchwała nr 19/24 Senatu Uniwersytetu Gdańskiegoz dnia 28 marca 2024 rokuzmieniająca uchwałę nr 30/23 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 kwietnia 2023 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2024/2025
z dnia
28 marca 2024 rokuStatus aktu: obowiązujący
Data wejścia w życie:
czwartek, 28 marca 2024 rokuW uchwale nr 30/23 Senatu Uniwersytetu Gdańskiego z dnia 27 kwietnia 2023 roku w sprawie warunków i trybu rekrutacji kandydatów na studia stacjonarne i niestacjonarne w Uniwersytecie Gdańskim w roku akademickim 2024/2025 wprowadza się następujące zmiany:
1) § 20 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Odwołanie oraz wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy kandydat składa w postaci papierowej na adres wskazany w decyzji lub w postaci elektronicznej za pośrednictwem systemu IRK. Pisma utrwalone w postaci papierowej opatruje się podpisem własnoręcznym. Pisma utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.”;
2) dodaje się załącznik numer 2 „Terminy rekrutacji” w brzmieniu, jak w załączniku do niniejszej uchwały.
§ 3.
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Senatu
Rektor Uniwersytetu Gdańskiego
prof. dr hab. Piotr Stepnowski, czł. koresp. PAN
Załączniki
Załącznik | Wielkość |
---|---|
Kopia do wydruku | 71.22 KB |
Zał. nr 2: Terminy rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne w UG w roku akademickim 2024/2025 | 469.92 KB |
Ostatnia modyfikacja:
czwartek, 28 marca 2024 roku, 13:13Data publikacji:
czwartek, 28 marca 2024 roku, 13:13 Treść ostatnio zmodyfikowana przez: Alicja Pyskło
Treść wprowadzona przez: Alicja Pyskło